Review: To-Fu 2
Je speelt in To-Fu 2 met een wel heel vreemd figuurtje: een blokje tofu. Deze lekkernij bevindt zich in levels die doorspekt zijn met boobytraps in de vorm van spijkers. Door hem weg te ‘pingen’ bied jij hem de helpende hand.
Pingen
Het ‘pingen’ houdt in dat je je vinger op het tofu-blokje zet, hem in een bepaalde richting sleept en de tofu vervolgens loslaat. To-Fu wordt vervolgens op hoge snelheid weggeschoten en komt zo steeds een stapje dichterbij het einde van een level. Klinkt als een makkie, maar het wordt steeds lastiger om de boobytraps te ontwijken en dus om het level uit te spelen.
Bovendien kan één verkeerde ‘ping’ kan fataal zijn, want dan moet je het level weer opnieuw beginnen. De game wordt in de latere levels uitdagend maar nooit frustrerend moeilijk en is vooral leuk om te spelen in korte speelsessies. Er is genoeg content om je een aardige tijd bezig te houden je krijgt relatief veel waar voor je geld. Helaas vallen de extra spelmodi tegen.
Extra spelmodi
De Time Trial binnen de extra spelmodi is ongetwijfeld de zwakste schakel, want naast het ontbreken van Game Center-ondersteuning kun je niet eens je eigen highscores bekijken. Verder zijn we ook niet te spreken over de Dojo. Hierin kun je To-Fu een ander kostuum geven, bijvoorbeeld door hem een kroon op te zetten. Mocht je waarde hechten aan het uiterlijk van het blokje dan kun je vanuit dit gedeelte van de app ‘Costume Packs’ aanschaffen. Wij houden het desondanks op de naturel-versie van To-Fu.
kooptip
De iPhone 16 nu tot € 214 voordeel!
Maximale korting en dubbele data als je thuis internet van Odido hebt
Universeel | €0,79 | HotGen Limited | 4+ | v.1.1.0 | 17,6MB
Praat mee
0