Australische iPad 4G-kopers krijgen hun geld terug

De eerste ontevreden kopers van de nieuwe iPad in Australië hebben bericht gehad van Apple over hoe ze hun geld terug kunnen krijgen. Daarnaast hebben de premium resellers instructies gekregen de informatie rondom de nieuwe iPad met 4G aan te passen, zo lezen we op 9to5Mac.

Geld terug

We schreven recentelijk al over een groot aantal mensen die de iPad met 4G-mogelijkheden hadden gekocht, maar ontevreden waren over het feit dat ze geen gebruik konden maken van de 4G-internetsnelheid. Apple maakte toen bekend dat deze klanten, die ook al op de hoogte waren van de onmogelijkheid van 4G-internetsnelheid in Australië, hun iPad terug mochten brengen. Volgens 9to5Mac heeft Apple nu de eerste e-mails de deur uit gedaan naar deze kopers.

De Australische klanten kunnen hun geld terug krijgen, als hun iPad voor 28 maart is aangeschaft en voor 25 april inclusief alle toebehoren geretourneerd wordt naar Apple. Het is van belang dat de klanten duidelijk maken dat ze in waan waren, gebruik te kunnen maken van de 4G-internetsnelheid in hun eigen land.

Aanpassing

De Australische premium resellers hebben hun informatie in de winkels aangepast, waaruit moet blijken dat de nieuwe iPad niet optimaal gebruik kan maken van de 4G-snelheden. Hier ontstond namelijk alle commotie om en met deze zet wil Apple verdere problemen voorkomen.